Zwanger,pap,mam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

effe voorstellen

4 plaatsers

Ga naar beneden

effe voorstellen Empty Re: effe voorstellen

Bericht  silvia zo 1 jun 2008 - 11:52

hoihoi

leuk dat je er bent!!!
silvia
silvia
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 64
Leeftijd : 42
Woonplaats : lelystad
Registration date : 28-05-08

http://www.baspoot.beebiesite.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

effe voorstellen Empty Re: effe voorstellen

Bericht  Henry zo 1 jun 2008 - 0:44

mama deborah schreef:hallo allemaal

nou ik zal me is effe netjes voorstellen
ik ben deborah 23 jaar en woon met me verloofde sebastiaan 26 en onze 2 kids Damian 15-04-2004 en Donovan 26-10-2006 in papendrecht ik ga maandag beginnen met alphahulp na 4 jaar ga ik weer eindelijk werken en sebastiaan is timmerman maar doet vanalles in de bouw Damian zit op de basisschool en heeft het er heel erg naar zijn zin en Donovan is een echte boef die alles doet wat niet mag klimmen klauteren zijn broertje pesten zo afentoe en slaat nu ook zo afentoe maar dat komt omdat we altijd in de speeltuin zijn met het mooie weer en is dus een keer gepest geslagen en nu doet ie het dus ook bij iedereen
nou verder zwemmen de kids elke woensdag baby peuter kleuter zwemmen en ze vinden het heel erg leuk nou willen jullie meer weten dan hoor ik het wel

groetjes deborah

Hoi hoi mama deborah
effe voorstellen 7777 op het forum
Henry
Henry
Beheerder
Beheerder

Man
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 54
Woonplaats : Kerkrade
Registration date : 25-05-08

https://zwanger-pap-mam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

effe voorstellen Empty Re: effe voorstellen

Bericht  linneke zo 1 jun 2008 - 0:32

halloo en welkom op het nog verse forum hihi

effe voorstellen 783540 effe voorstellen 783540 effe voorstellen 783540
wat leuk je zoontje heet damian hihi bij jou de oudste . bij ons de jongste nog tot nu toe haha
en dat pesten haha ja ja onze damian kan dr ook wat van hoor .. naar de oudste toe hihi mss ligt et aan de naam waahahahaha effe voorstellen 763765 effe voorstellen 763765 effe voorstellen 763765
hoop je nog vaak tegen te komen op het forum ...
xxx linnn
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

effe voorstellen Empty effe voorstellen

Bericht  mama deborah zo 1 jun 2008 - 0:17

hallo allemaal

nou ik zal me is effe netjes voorstellen
ik ben deborah 23 jaar en woon met me verloofde sebastiaan 26 en onze 2 kids Damian 15-04-2004 en Donovan 26-10-2006 in papendrecht ik ga maandag beginnen met alphahulp na 4 jaar ga ik weer eindelijk werken en sebastiaan is timmerman maar doet vanalles in de bouw Damian zit op de basisschool en heeft het er heel erg naar zijn zin en Donovan is een echte boef die alles doet wat niet mag klimmen klauteren zijn broertje pesten zo afentoe en slaat nu ook zo afentoe maar dat komt omdat we altijd in de speeltuin zijn met het mooie weer en is dus een keer gepest geslagen en nu doet ie het dus ook bij iedereen
nou verder zwemmen de kids elke woensdag baby peuter kleuter zwemmen en ze vinden het heel erg leuk nou willen jullie meer weten dan hoor ik het wel

groetjes deborah
mama deborah
mama deborah
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 2
Leeftijd : 39
Woonplaats : papendrecht
Registration date : 01-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

effe voorstellen Empty Re: effe voorstellen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum