wil me ff voorstellen
+2
linneke
darkrose20
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: wil me ff voorstellen
Lenny schreef:Ik zal me hierbij dan ook even voorstellen.
Mijn naam is Lenny, ik ben 26 jaar en ik kom net als de voorgaande posters ook uit het zuiden, namelijk uit Born.
Ik woon daar samen met mijn hubbie en ons dochtertje van ruim 4 maanden. En onze trouwe viervoeter Jack Russel Senna niet te vergeten.
Wat zouden jullie nog meer van me willen of moeten weten... ? Ik speel samen met mijn man al een heel aantal jaren bij de lokale harmonie en daarnaast hou ik erg van lezen, knutselen, wandelen en tuinieren.
Ik sluit me aan bij de opmerking van Rosita, dat mochten jullie meer van me willen weten, vraag het gerust, maar waarschijnlijk zullen we elkaar gaandeweg op het forum wel leren kennen.
Gezellig!
Groetjes, Lenny
halloo lenny
welkom ,, je lijkt me een gezellige dame .. leuke tekst ..
denk ook wel dat we mekaar beter leren kennen in dr tijd op het forum ..
mocht je mss nog leuke ideeen hebben over een onderwerp ect
laat gerust iets horen en we gooien het in de groep ..
xxx linneke
linneke- Admin
-
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Registration date : 25-05-08
Hallo!
Ik zal me hierbij dan ook even voorstellen.
Mijn naam is Lenny, ik ben 26 jaar en ik kom net als de voorgaande posters ook uit het zuiden, namelijk uit Born.
Ik woon daar samen met mijn hubbie en ons dochtertje van ruim 4 maanden. En onze trouwe viervoeter Jack Russel Senna niet te vergeten.
Wat zouden jullie nog meer van me willen of moeten weten... ? Ik speel samen met mijn man al een heel aantal jaren bij de lokale harmonie en daarnaast hou ik erg van lezen, knutselen, wandelen en tuinieren.
Ik sluit me aan bij de opmerking van Rosita, dat mochten jullie meer van me willen weten, vraag het gerust, maar waarschijnlijk zullen we elkaar gaandeweg op het forum wel leren kennen.
Gezellig!
Groetjes, Lenny
Gezellig!
Groetjes, Lenny
Lenny- Actieve kletser
-
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Registration date : 30-05-08
Re: wil me ff voorstellen
Eej wat leuk...en ook nog uit de buurt komend!! Grappig!!
Welkom op de site (moet ik zeggen want ben zelf ook nieuw, hihi)
xxx Meddie
Welkom op de site (moet ik zeggen want ben zelf ook nieuw, hihi)
xxx Meddie
Meddie- Kletser
-
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 44
Registration date : 29-05-08
welkom
halloo rosita..
welkom op dit nieuwe forum ...
hoop dat na jou snel meer leden zullen volgen waar we gezellig mee kunnen kleppen
kus linneke
welkom op dit nieuwe forum ...
hoop dat na jou snel meer leden zullen volgen waar we gezellig mee kunnen kleppen
kus linneke
linneke- Admin
-
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Registration date : 25-05-08
wil me ff voorstellen
Hey,
Ik zal me maar ff voorstellen .
IK ben een leuke meid van 21 jaar.
Mijn naam is Rosita, heb een dochterjte van 3 jaar (Angela) en een vriend waar ik samen mee woon in maastricht.. vriend is ook de vader van mijn dochter .
Mijn hobbies zijn: gezellig samen zijn met mijn gezinnetje, lezen enz..
Wil je nog wat weten laat het me dan even weten
groetjes Roos (Rosita)
Ik zal me maar ff voorstellen .
IK ben een leuke meid van 21 jaar.
Mijn naam is Rosita, heb een dochterjte van 3 jaar (Angela) en een vriend waar ik samen mee woon in maastricht.. vriend is ook de vader van mijn dochter .
Mijn hobbies zijn: gezellig samen zijn met mijn gezinnetje, lezen enz..
Wil je nog wat weten laat het me dan even weten
groetjes Roos (Rosita)
darkrose20- Kletser
-
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Registration date : 27-05-08
Soortgelijke onderwerpen
» Even voorstellen..
» ik zal me ff voorstellen...
» VOORSTELLEN
» hoi hoi ik kom me even voorstellen