Borstvoeding
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Borstvoeding
Hoi hoi!
Tess krijgt van begin af aan borstvoeding en sinds een week of twee zijn we nu begonnen met 1 fles 'nepmelk' per dag.
Geven jullie ook borstvoeding en zo ja, hoe gaat het bij jullie met kolven op het werk en voeden in het openbaar?
Tess krijgt van begin af aan borstvoeding en sinds een week of twee zijn we nu begonnen met 1 fles 'nepmelk' per dag.
Geven jullie ook borstvoeding en zo ja, hoe gaat het bij jullie met kolven op het werk en voeden in het openbaar?
Lenny- Actieve kletser
-
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Registration date : 30-05-08
voeding
Ik ga mijn dochter als ze straks geboren is ( 20 juli uitgerekend) fles voeding geven omdat ik dit prettiger vind voor mezelf en ik er niet van hou om waar mensen bij zijn dan borst voeding te geven en er steeds afhankelijk van zijn, nu met flesvoeding kan mijn vriend het snachts doen en ik overdag, wel zo makkelijk.
mommypinky- Kletser
-
Aantal berichten : 4
Leeftijd : 36
Re: Borstvoeding
Tess heeft gister haar eerste fruithapje gehad, zo schattig!
Ze wilde zelf het lepeltje pakken en zat dus uiteindelijk helemaal onder... alles plakte!
Vanmiddag krijgt ze de rest van het potje en morgen wil ik eens een groentepotje met worteltjes proberen... Ben benieuwd...
Ze wilde zelf het lepeltje pakken en zat dus uiteindelijk helemaal onder... alles plakte!
Vanmiddag krijgt ze de rest van het potje en morgen wil ik eens een groentepotje met worteltjes proberen... Ben benieuwd...
Lenny- Actieve kletser
-
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Re: Borstvoeding
leuk is dat he.!!
dat heerlijke geklieder, ach gelukkig bestaan er doekjes en een wasmachine
dat heerlijke geklieder, ach gelukkig bestaan er doekjes en een wasmachine
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: