Zwanger,pap,mam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie ziet er op tegen de bevalling???

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie ziet er op tegen de bevalling??? Empty Wie ziet er op tegen de bevalling???

Bericht  Meddie zo 1 jun 2008 - 13:47

Nou ik moet nog 9 weekjes (korter of langer) en dan gaat het gebeuren.
De bevalling. Nu is het mijn eerste dus ik heb de mogelijke rampscenario`s al in mijn hoofd.

Wie ziet er ook op tegen de bevalling en waarom??
Of misschien zie je er wel helemaal niet tegenop....vertel!!

xxx
avatar
Meddie
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 44
Woonplaats : Geleen
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie ziet er op tegen de bevalling??? Empty Re: Wie ziet er op tegen de bevalling???

Bericht  patricia zo 1 jun 2008 - 20:11

Hey meddie,

ik ben al bevallen dus weet niet of je hier wat aan hebt.
maar ik zag ook altijd enorm tegen de bevalling op. het was zelfs zo erg dat ik vroeger altijd zei :'' ik ga nooit bevallen'' ik adopteer ze me wel''. haha
maar toen de dag aanbrak van de bevalling, was ik helemaal niet bang meer,en ook eigenlijk niet mee bezig. je verkeerd dan in zo'n roes, je bent eigenlijk alleen bezig met je ween. ( tenminste zo heb ik het ervaren )
en daarbij : iedereen kan het , dus jij ook!
zet hem op, en succes met de laatste loodjes! Wink


groetjes Patricia
avatar
patricia
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 16
Leeftijd : 44
Woonplaats : Hoensbroek
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie ziet er op tegen de bevalling??? Empty de bevalling

Bericht  debora di 3 jun 2008 - 15:25

hey

nou daar hoef je niet tegen op te kijken vind ik
bij mij was het zo erg ik was vier weken te vroeg en en onderdruk van 120
daar bij heb ik en me dochtertje voor massel mee dat wij er nog zijn
maar en te hoge bloed druk heeft niet iedereen hoor ik had het helpp syndroom
dus je maar ik had een kiezersnede en eigelijk
was is ook bang er voor maar toen ik een bloeding achter de moederkoek kreeg was de angst ook wel weg hoor ik was alleen maar bezing met heb ik alles en vergeet ik niks en toch nog de camra nog vergeten he
maar je moet het echt over heel laten komen heb ik ook gedaan en dat ben je straks wel vergeten als de kleine er eenmaal maar is

suc6

gr debora
debora
debora
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 37
Woonplaats : neede
Registration date : 31-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie ziet er op tegen de bevalling??? Empty Re: Wie ziet er op tegen de bevalling???

Bericht  Lenny di 3 jun 2008 - 23:07

Mij is het ook 100% mee gevallen. Ik vond het wel spannend en was benieuwd wat er allemaal op me af zou komen, maar als je zelf rustig blijft komt het helemaal goed.
Na het eten begonnen bij mij de weeen, de verloskundige is rond 22 uur komen kijken en toen had ik een cm of 2-3. Voordat ze weer wegging zei ze nog: Tot vannacht!

Mijn vriendin die bij de bevalling zou zijn, was toen gewoon nog even op bezoek voor de gezelligheid en de afleiding. Die is zich toen thuis wat spulletjes gaan halen om te blijven slapen bij ons en nog voordat ze terug was waren de weeen alweer wat sneller achter elkaar gekomen.
Om 0.45 uur was de vk weer terug en ze is toen ook niet meer weggegaan. Rond half 3 riep ik ineens: zo nu wil ik weten hoever ik ben en ik liep zo naar boven naar bed.
De vk, mijn man en mijn vriendin hebben elkaar eens aangekeken, van wat gaan we nu beleven.

De vk heeft toen mijn vliezen geprikt en helaas had onze kleine meid in het vruchtwater gepoept dus op naar het ziekenhuis met zo'n 6 cm ontsluiting. Daar ging het vervolgens allemaal best snel.
Om 5 uur mocht ik beginnen met persen en tussen het persen door heb ik nog grapjes zitten maken. Er hing nl een schilderij tegenover me aan de muur en dat was heel fijn om je op te concentreren. Dat vertelde ik dus ook, maar na de volgende perswee kwam wel ook nog even de mededeling dat ze het schilderij eigenlijk wel in het midden moesten hangen, het moest zo'n 20 cm naar rechts geschoven worden. Waar je je mee bezig kan houden op zo'n moment...

Voor de allerlaatste perswee was het even wat gevoelig van onder, omdat het hoofdje klaar zat om naar buiten te komen. Oh dat doet wel een beetje pijn heb ik toen gezegd... vk en arts keken elkaar eens aan met zo'n blik van moet je haar nou horen... mijn vriendin stond zo ongeveer met haar benen over elkaar omdat ze zoiets had dat het heel erg pijn moest doen, maar je bent echt zo in een roes, dat valt allemaal reuze mee.

Na een half uurtje persen is Tess toen uiteindelijk geboren om 5.32 uur!

En echt, alle cliches zijn waar... je bent daarna ook echt alle lasten die je nu misschien nog ervaart zo vergeten! Zodra je je kleine hummel vast hebt, telt nog maar een ding en dat is dat kleine mensje in je armen!

maak je geen zorgen over de bevalling! JE KUNT HET! Zet 'm op en we zijn natuurlijk benieuwd naar jouw verhaal na afloop!
Succes!

Liefs, Lennyke pig
Lenny
Lenny
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Woonplaats : Born
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie ziet er op tegen de bevalling??? Empty niet gek maken

Bericht  linneke ma 9 jun 2008 - 11:28

je hoeft je niet gek te maken ..
als je dit topic na je zwangerschap trug leest.
denk je was dat alles.
mijn eerste boef was met een keizer snee omdat meneertje in stuit lag haha.
en de 2 de was natuurlijk.
nou als ik het over mocht doen gelijk hihi
heb lekker geslapen tussen de weeen door Laughing Sleep Sleep
heeft wel 36 uur geduurt , maar ja vond et zo geweldig dat ik nu mag voor nr 3
hopen dat dit mannetje met me mee werkt en ook natuurlijk mag komen

xxx
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie ziet er op tegen de bevalling??? Empty Re: Wie ziet er op tegen de bevalling???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum