Zwanger,pap,mam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pff de eerste symptomen .. die waren vervelend

2 plaatsers

Ga naar beneden

pff de eerste symptomen .. die waren vervelend Empty pff de eerste symptomen .. die waren vervelend

Bericht  linneke wo 28 mei 2008 - 19:32

ik ben zwanger geworden ondanks dat ik de prikpil kreeg toegedient. Rolling Eyes
en net voor ik weer moest gaan .. kreeg ik last van misselijkheid in de avond, ontzettend moe(extreem)
en ik kon geen bamiesoep meer verdragen hihi (dat is 1 van mijn verslavingen haha qua eten)
dus had een beetje een raar vermoeden omdat ik deze symptomen ook bij de eerste 2 had
scratch scratch scratch dus je gaat wel trug denken dan .. maar goed het kon ja niet he Wink ik was aan de pil
haha nou het werd alleen maar erger . overgeven in de ochtend nadat ik koffie op had. kreeg nog niet de kans om het af te slikken.. ook dit weer bij de eerste 2 gehad.. nou nu wist ik et toch wel .. TESTEN... en ja hoor pff de eerste symptomen .. die waren vervelend 115331 positief .. dat kon dus niet missen met die kwaaltjes hihi pff de eerste symptomen .. die waren vervelend 763765 pff de eerste symptomen .. die waren vervelend 763765
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

pff de eerste symptomen .. die waren vervelend Empty Re: pff de eerste symptomen .. die waren vervelend

Bericht  darkrose20 do 29 mei 2008 - 12:03

hey,

ik ben ook zwanger geraakt door de pil..
alleen ik kwam er wat later achter dan jou Wink bij mij zag je niks.. geen buikje of zo.. en ik was mager in die tijd.. en lette erg op mijn gewicht..
tot ik een keer bij mijn vriend was en hij op mijn buik ging liggen een een schop kreeg van de kleine.. die nu 3 jaar is Very Happy
ik kwam er pas met 7 maanden achter Crying or Very sad niemand zag wat aan mij en waren ook verbaast toen ik vertelde dat ik een kindje verwachten.. het was ook niet gepland dus alleen moest gebeuren in 2 maaden.. daarna kon je wel idd zien dat ik zwanger was, het ging toen als eens speer..
maar we zijn super blij met haar en willen haar ook voor geen goud missen Smile
ik heb nu een spiraal en die heb ik nu al bijna 3 jaar dus dat heeft wel gewerkt.. maar de pil was te zwak voor mij, ik ben erg vruchtbaar Crying or Very sad

als je vragen hebt hoor ik het wel..

groetjes roos
darkrose20
darkrose20
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : maastricht
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum