Zwanger,pap,mam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nog een paar weken en dan............

4 plaatsers

Ga naar beneden

nog een paar weken en dan............ Empty nog een paar weken en dan............

Bericht  silvia wo 28 mei 2008 - 22:14

30 juni gaan wij lekker een weekje weg, naar het hellendoornse bos.
en we hebben er echt zin in en heel veel behoefte aan...
hopelijk is het dan mooi weer.
silvia
silvia
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 64
Leeftijd : 42
Woonplaats : lelystad
Registration date : 28-05-08

http://www.baspoot.beebiesite.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nog een paar weken en dan............ Empty haha ik mag zwanger thuis zitten

Bericht  linneke wo 28 mei 2008 - 22:19

hihi heb je et beter dan mij Laughing
op vakantie nog een paar weken en dan............ 506128 gaan zit jaar zit er niet in .. aangezien m`n buik nu wel wat zwaarder wordt geek
ik ga lekker met m`n boys in nog een paar weken en dan............ 170918 zitten in onze tuin hihi . heb me expres een met verwarming opgezet.. dus lekker aangenaam zodat ik uren kan dobberen wahahahaha..
als ik na de zomer wat meer rimpels heb . weet je waardoor
xxx
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

nog een paar weken en dan............ Empty Re: nog een paar weken en dan............

Bericht  patricia za 31 mei 2008 - 9:55

hier gaan we 19 september met zijn 3-tjes lekker een weekje naar Tenerife,we vliegen vanaf maastricht, het wordt de 1e ''verre'' vakantie van onze dochter, ben benieuwd hoe het gaat, en heb er ontzettend veel zin in!
van 27 juni tot 29 juni gaan we ff met zijn 2-en weg een weekendje naar Rotterdam, waar we 28 juni het concert van kane gaan bijwonen!
Rachelle gaat dan even lekker 3 daagjes naar opa en oma.
avatar
patricia
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 16
Leeftijd : 44
Woonplaats : Hoensbroek
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

nog een paar weken en dan............ Empty Re: nog een paar weken en dan............

Bericht  Lenny za 31 mei 2008 - 10:42

Wij gaan eind juli twee weken naar een stacaravan van een collega van mijn man in Duitsland, bij Bittburg in de buurt. Vlak bij de luxemburgse grens.
Ideaal met de kleine Tess, die dan een half jaar is. 5 sterren camping, gezellig restaurant waar de nog een paar weken en dan............ 485150 ook mee mag, nog een paar weken en dan............ 775686, lekker rustige omgeving om te wandelen. Dit jaar zullen we wel vaker bij de caravan blijven, lekker lezen, spelen met ons moppieke

Daarna ga ik hier nog een week meedraaien bij Kinder Vakantie Werk, dit doe ik inmiddels al zo'n 15 jaar ende laatste jaren zit ik dan ook mee in het bestuur. Blijft altijd super!
Hutten bouwen, naar de speeltuin, speurtochten, knutselen. kan niet wachten tot Tess oud genoeg is om mee te doen!
Lenny
Lenny
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Woonplaats : Born
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

nog een paar weken en dan............ Empty Re: nog een paar weken en dan............

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum