Zwanger,pap,mam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

linneke`s www

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

linneke`s www - Pagina 2 Empty Re: linneke`s www

Bericht  silvia do 12 jun 2008 - 17:00

pff, Bas is sinds gisteren aan de diaree, echt waterdun. heeft nergens zin in behalve in slapen en op schoot spelen.
hopelijk voeld hij zich snel weer beter.
silvia
silvia
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 64
Leeftijd : 42
Woonplaats : lelystad
Registration date : 28-05-08

http://www.baspoot.beebiesite.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

linneke`s www - Pagina 2 Empty Re: linneke`s www

Bericht  Lenny wo 25 jun 2008 - 14:14

Wat is het rustig op het forum... Moet wel bekennen, ben zelf ook een paar dagen niet geweest Embarassed Embarassed Embarassed Sorry!

Is iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten? linneke`s www - Pagina 2 775686 Vandaag is het hier helaas even wat minder, maar dat komt ook wel weer goed.

Ben nu weer op mijn werk linneke`s www - Pagina 2 99501 . Was vanochtend even stress thuis. Een van onze auto's is kapot (koppeling moet vervangen) en manlief wilde met de motor naar het werk. Helaas regende en onweerde het vanochtend toen hij weg moest en had ik de andere auto ook nodig. Schoonouders gebeld (om 7.15 uur linneke`s www - Pagina 2 492542 linneke`s www - Pagina 2 340854 linneke`s www - Pagina 2 745755 , hubbie is met onze auto en ik ben met hun auto naar mijn werk). Auto snel daar opgehaald, me verder gewassen, linneke`s www - Pagina 2 192263 had Senna linneke`s www - Pagina 2 485150 op de vieze was geplast! Mad Evil or Very Mad Deze nog snel uitspoelen, mijn moeder ophalen om te komen oppassen, Tess nog ergens voeden tussendoor linneke`s www - Pagina 2 711871 , met Senna linneke`s www - Pagina 2 485150 gaan wandelen en uiteindelijk toch maar 10 minuutjes te laat op het werk. Poe!

Verder gelukkig niets bijzonders meer gepland voor vandaag. Vanavond thuis even wat klusjes doen en dan lekker even linneke`s www - Pagina 2 801694 en op tijd naar linneke`s www - Pagina 2 492542

Hebben jullie nog spannende dingen meegemaakt?

Liefs, Lenny
Lenny
Lenny
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Woonplaats : Born
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum