Zwanger,pap,mam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ben heel nieuwschierig

4 plaatsers

Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty ben heel nieuwschierig

Bericht  silvia ma 2 jun 2008 - 23:40

ik ben heel nieuwschierig hoor, maar ik vroeg me af wat iedereen zoal doet in het dagelijks leven.
werken, studeren, thuismoeder ect ect


Ik ben toen Stefan 6 maanden was een opleiding gaan doe tot doktersassistente en ben nu bijna klaar.
Ik ben ongeveer 2 dagen op school van 9 tot 3. en volgend school jaar is dat nog maar een halve dag.
heb wel wat studievertraging door dat het niet goed ging met bas en mij na de bevalling van bas, maar dat is hooguit een half jaar, dat moet ik dus volgend schooljaar inhalen.

Als ik klaar ben wil ik 3 of 2 en halve dag werken in een huisartsen praktijk.
silvia
silvia
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 64
Leeftijd : 42
Woonplaats : lelystad
Registration date : 28-05-08

http://www.baspoot.beebiesite.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty Re: ben heel nieuwschierig

Bericht  linneke di 3 jun 2008 - 10:48

heyzzz silvia
je hebt nog al wat bercihten geplaats zie ik hihi ..
ik zal ze straxx eens even allemaal een keer door nemen ..
ik zag et nl vanacht al .
nadat ik een fles had gewarmt voor de katten
haha erg he .. was tegen een uurtje of 3 geloof ik ..
maar mijn dagelijkse vulling voor de dag s eigenlijk niet zo heel veel bijzonders ..
ik ben eigenlijk fulltime mama en huisvrouwtje haha
kan er niet meer van maken
ik heb geen werk .. omdat ik altijd de instelling gehad heb om de kinderen nie na et kinderdagverblijf te brengen of een bso
nu is mijn instelling nog steeds zo ..
maar ben wel opzoek naar een beetje leuk thuis werk
dit omdat ik me buiten mijn huishouden en kinderen toch nutteloos voele tegen over mijn gezin
haha klinkt dom .. mja kan er niets anders van maken
henry die werkt wel
en ik wil ook graag wat betekenen voor mijn gezin ..
zodat we wat meer extra dingen kunnen doen .. ik was ook eigenlijk van plan om te gaan werken na de zomer vakantie omdat damian dan fulltime na school gaat ..
mja ha atoen kondigde meneer 3 zich aan wahahahahaha
dus mijn gedachten viel weer in duigen om het huis eindelijk eens teverlaten overdag ..
en mijn hobbies tja haha
mijn gezin .. mijn mannetje haha ben heel nieuwschierig 362493
en mijn ben heel nieuwschierig 485150 ben heel nieuwschierig 133313 beestenboel..
vergt nl ook veel aandacht haha dat bewijst zich nu wel weer .. hihi
en achter de ben heel nieuwschierig 99501 krijg ik mijn tijd ook mee om ..

nou dat was et zo`n beetje haha ..
xxx haha en ga zo eens de hele bubs lezen tongue nu eerst weer een fles warmen .
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty Re: ben heel nieuwschierig

Bericht  Lenny di 3 jun 2008 - 11:21

Hoi hoi!

Ik zou graag full-time thuismama willen zijn, maar helaas is dat financieel niet de meest ideale situatie.
Ik ben afgestudeerd logopedist, maar werk momenteel 32 uur bij een voedingsbedrijf waar ik onze klanten telefonisch begeleid bij hun voedingsadvies en daarnaast een groot deel van de bijbehorende administratie voor mijn rekening neem.
Veel ben heel nieuwschierig 340854 en ben heel nieuwschierig 99501 dus...

Zodra ik thuis ben, gaat een groot gedeelte van mijn tijd naar leuke dingen doen met Tess en natuurlijk het broodnodige huishouden... ben heel nieuwschierig 724620 ben heel nieuwschierig 904957 ben heel nieuwschierig 318326 ben heel nieuwschierig 521137 en ons hondje ben heel nieuwschierig 485150
Een beetje tijd hou ik daarnaast ook nog vrij voor de harmonie waar mijn man en ik samen lid van zijn.

Ik heb het geluk dat de beide oma's allebei oppassen en dat mijn man ouderschapsverlof heeft op woensdagmiddag en op vrijdagmiddag heeft ie altijd vrij omdat de gemeente waar hij werkt dan dicht is. Zodoende hoef ik Tess niet naar een externe opvang te brengen! Daar is op zich niets mis mee, maar zeker nu ze nog zo klein is, vind ik het het fijnste dat ze lekker thuis in haar vertrouwde omgeving alles kan ontdekken. Wel wil ik haar als ze een jaar of 2 is een of twee dagdelen naar een peuterspeelzaal brengen.

Liefs, Lennyke
Lenny
Lenny
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Woonplaats : Born
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty Re: ben heel nieuwschierig

Bericht  silvia di 3 jun 2008 - 22:22

Bij ons lukt het financieel ook niet echt als ik fultime thuisblijf en als ik eerlijk ben heb ik ook wel behoefte om te werken, maar het lieft dan 2 dagen. even onder de mensen en weer even gewoon silvia zijn.

Bas gaat naar het kinderdagverblijf en binnenkort gaat hij naar het MKD in plaats van het kinderdagverblijf. En bas heeft voor maximaal (net wat nodig is) 2 dagen een gastouder en gaat sins 2 weken 1 dag naar de creche..
DE opas en omas wonen te ver weg om op te passen. DAt is wel jammer.


Laatst aangepast door silvia op di 3 jun 2008 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
silvia
silvia
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 64
Leeftijd : 42
Woonplaats : lelystad
Registration date : 28-05-08

http://www.baspoot.beebiesite.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty Re: ben heel nieuwschierig

Bericht  silvia di 3 jun 2008 - 22:26

linneke schreef:heyzzz silvia
je hebt nog al wat bercihten geplaats zie ik hihi ..
ik zal ze straxx eens even allemaal een keer door nemen ..
ik zag et nl vanacht al .
nadat ik een fles had gewarmt voor de katten
haha erg he .. was tegen een uurtje of 3 geloof ik ..
maar mijn dagelijkse vulling voor de dag s eigenlijk niet zo heel veel bijzonders ..
ik ben eigenlijk fulltime mama en huisvrouwtje haha
kan er niet meer van maken
ik heb geen werk .. omdat ik altijd de instelling gehad heb om de kinderen nie na et kinderdagverblijf te brengen of een bso
nu is mijn instelling nog steeds zo ..
maar ben wel opzoek naar een beetje leuk thuis werk
dit omdat ik me buiten mijn huishouden en kinderen toch nutteloos voele tegen over mijn gezin
haha klinkt dom .. mja kan er niets anders van maken
henry die werkt wel
en ik wil ook graag wat betekenen voor mijn gezin ..
zodat we wat meer extra dingen kunnen doen .. ik was ook eigenlijk van plan om te gaan werken na de zomer vakantie omdat damian dan fulltime na school gaat ..
mja ha atoen kondigde meneer 3 zich aan wahahahahaha
dus mijn gedachten viel weer in duigen om het huis eindelijk eens teverlaten overdag ..
en mijn hobbies tja haha
mijn gezin .. mijn mannetje haha ben heel nieuwschierig 362493
en mijn ben heel nieuwschierig 485150 ben heel nieuwschierig 133313 beestenboel..
vergt nl ook veel aandacht haha dat bewijst zich nu wel weer .. hihi
en achter de ben heel nieuwschierig 99501 krijg ik mijn tijd ook mee om ..

nou dat was et zo`n beetje haha ..
xxx haha en ga zo eens de hele bubs lezen tongue nu eerst weer een fles warmen .

Wow Shocked beedje internet verslaafd Laughing Razz Hahahaha
silvia
silvia
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 64
Leeftijd : 42
Woonplaats : lelystad
Registration date : 28-05-08

http://www.baspoot.beebiesite.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty Re: ben heel nieuwschierig

Bericht  Lenny di 3 jun 2008 - 22:30

Ik vind het werken op zich ook niet erg, inderdaad wat je zegt ook wel even lekker, maar hoe minder dagen werken voor meer geld, des te beter natuurlijk Wink
Liefst inderdaad ook zo'n twee dagen of zo... Ben dan ook wel druk aan het solliciteren
Als ik voor mijn zwangerschapsverlof op deze werkplek had aangegeven minder dan 32 uur te willen werken, had ik helemaal geen nieuw contract gekregen...
En aangezien ze niet echt denderend betalen en het bedrijf niet super loopt ga ik langzaam op zoek naar iets meer zekerheid...

Ik ben echt superblij dat de opa's en oma's zo dichtbij wonen. Allebei op maximaal 10-15 minuten loopafstand (als je langzaam loopt! Wink )
Lenny
Lenny
Actieve kletser
Actieve kletser

Vrouw
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 42
Woonplaats : Born
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty Re: ben heel nieuwschierig

Bericht  patricia vr 6 jun 2008 - 21:19

ik ben fulltime huisvrouw en mama.
zit namelijk in de wao.
nu ik een kindje heb, vind ik het fijn om thuis te zijn, maar af en toe valt ook echt het dak op je hoofd, en zijn er wel eens momenten waar je denkt van. een aantal uurtjes werken zou ook wel fijn zijn.
maar helaas zit dat ( voorlopig ) er niet in. en mag ik me gelukkig prijzen dat ik fultime kan moederen. Very Happy
avatar
patricia
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 16
Leeftijd : 44
Woonplaats : Hoensbroek
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ben heel nieuwschierig Empty Re: ben heel nieuwschierig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum