Zwanger,pap,mam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik was ook een tienermoeder

2 plaatsers

Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty ik was ook een tienermoeder

Bericht  darkrose20 za 31 mei 2008 - 23:01

ik was 17 toen ik zwanger raakte en 18 toen we onze kleine meid kregen die nu inmiddels al weer 3 is(gaat echt snel)
toen ik zwanger raakte kreeg ik ruzie met mijn moeder.. en dat verliep niet goed.. ze mocht mijn vriend niet.. en het liep zo fout dat ik daar weg ben gegaan.. en op me zelf ben gaan wonen..
ik heb in het begin toen de kleine nog klein was ook meer als een half jaar geen contact met mijn ouders gehad.. en daarna werd het alleen op de dinsdag dat ze de kleine mochten halen en woensdag weer konden brengen.. dat ging een jaar lang zo.. daarna hebben we het goed uitgepraat en nu gaat het wel weer..
we hebben contact met elkaar.. wou ze natuurlijk ook niet hun kleindochter afnemen..

groetjes roos
darkrose20
darkrose20
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : maastricht
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty dan mag ik van geluk spreken

Bericht  linneke za 31 mei 2008 - 23:17

als ik dit hoor ben ik blij dat ik mijn ouders toen dr tijd had ..
ik was dan 16 ik had niks de school niet afgemaakt ..
geen woning ..
maar wou en kon ook niet bij mijn ouders blijven ..
we hebben SAMEN een woning gezocht .. en die kreeg ik op nog geen 30 meter afstand haha .. daar was ik en mijn ouders blij om
ze hebben altijd gespaart voor mij en mijn broertje . en hebben mij toen de hele woning ingericht tot in de kleinste details ..
dus ik had een mooie start .. samen met mijn kleintje .. waar ik ze ook altijd dankbaar voor zal zijn .. anders zou het er heel anders hebben uitgezien int begin voor ons ...

xxx linnn

maar toch wel mooi dat je weer contact met je ouders hebt .. niet alleen voor de kleine ma neem aan ook voor je zelf ?
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  darkrose20 za 31 mei 2008 - 23:23

hehe, dat is zeker fijn dat je die goede strart had gemaakt Wink
mijn relatie met mijn moeder was nooit echt goed.. maar dat heeft een andere reden.. ik ben geadopteerd.. en ik we kunnen het soms niet zo goed met elkaar vinden.. dat heb je wel soms..

zeker ook voor me zelf.. maar er zijn toch tijden bij dat je soms denkt van: als ze daar maar niet over beginnen.. dus als ik al bij mijn ouders ben dan blijf ik niet echt nooit lang Crying or Very sad
en mijn ouders zijn gek op de kleine.. ze zouden nu ook echt alles voor haar over hebben.. en voor mij nu ook omdat ze toch inzien dat ik het heb kunnen redden wat ze dachten van niet..
ze dachten dat ik het niet kon.. maar heb het toch ff voor mekaar gekregen.. ik studeerde nog toen ik de kleine kreeg, en werkte erbij en had stage erbij.. ik ben nog naar school gegaan een paar dagen voor dat ik beviel.. en ze dachten dat ik dat niet aan kon..

gr
darkrose20
darkrose20
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : maastricht
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  linneke za 31 mei 2008 - 23:45

ik vind et wel mega goed van je !
ik ben toen ik wist dat ik zwanger was niet meer naar school gegaan ..
ik heb me toen ziek gemeld althans mijn ma en ik ben niet meer gegaan tot et einde vant jaar .. omdat mijn ma anders de studie financiering trug moest dokken ..
ik heb dus eigenlijk ook nog nooit gewerkt ect ..
ik mag ook gerust zeggen dat ik een schat van een ik was ook een tienermoeder 362493 ben tegen gekomen in mijn leven . en het daardoor ook allemaal op een rij heb .. en nu mijn 3de wonder verw8
maar toch verlang ik ook naar de gewone dingen zoals werken . ben achteraf teleurgesteld in mezelf dat school ook niet afgemaakt is , want je hebt ten slotte niets om fatsoendelijk werk mee te kunnen vinden.
en jij hebt toch iets om trots op te zijn .. zo wie zo op jezelf .
en je kan je ouders iedere x weer laten zien waar jij toe in staat bent ..
jammer dat ze niet van jou verwachten dat je het aan kan .
lijkt me moeilijk

xxx linn
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  darkrose20 zo 1 jun 2008 - 0:31

dat was ook moeilijk.. ik had 1 jaar afgemaakt van school verzorgende helpende.. daarna ben ik een jaar thuis gebleven voor kleine. en daarna weer gaan proberen.. maar toen ging alles fouf Crying or Very sad ik naar school gegaan.. maar ik had stage enzo.. maar omdat de kleine toen vaak ziek was ging het slecht met mijn stage.. omdat ik altijd werd opgebeld door de kinderdagverblijf dat ik haar moest komen halen.. omdat mijn vriend toen ook werkte.. kwam dat dus op mij neer en toen ging mijn stage achteruit.. de kleine had de croup..en daar mag ze dus niet mee naar kinderdag verblijf. als ze zo ziek was dus moest mama thuis blijven.. en dat konden ze op mijn stage niet begrijpen Crying or Very sad dus kon ik kiezen... kleine of school en ik koos voor de kleine.. en nu ben ik vanplan om volgend jaar verder te gaan als kleine op school zit Smile hopelijk gaat dat allemaal lukken.. op dit moment werk ik in een hotel.. en dat bevalt me prima..

ik kan me voorstellen dat je dat jammer vind.. maar je bent toch ook blij dat je 2 leuke boy's hebt en een derde op komst.. en je lieve man die alles voor je over heeft Smile

ik mag ook blij zijn met mijn mannetje.. hij heeft veel over voor zijn gezinnetje en is ook trots op z'n twee dames

groetjes roos
darkrose20
darkrose20
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : maastricht
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  linneke zo 1 jun 2008 - 0:36

haha zo zie je maar he waar tienermoeders toe in staat zijn cheers cheers cheers
haha . we mogen trots zijn op ons zelf
xxx linn
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  darkrose20 zo 1 jun 2008 - 0:41

zeker weten!
en dat doen we ook wel toch? Smile Wink

xx roos
darkrose20
darkrose20
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : maastricht
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  linneke zo 1 jun 2008 - 0:48

ja zeker weten haha !!!
maar 2 dames ? hihi je hebt toch maar 1 dochter ???
xxx linn
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  darkrose20 zo 1 jun 2008 - 0:53

lol zijn 2 dames zijn: zijn dochter en ik Wink

groetjes xx roos
darkrose20
darkrose20
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : maastricht
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  linneke zo 1 jun 2008 - 1:03

ik was ook een tienermoeder 425811 ik was ook een tienermoeder 995195 ik was ook een tienermoeder 57140 wahahahaha

blond


wahahahaha ik was ook een tienermoeder 763765 ik was ook een tienermoeder 763765 ik was ook een tienermoeder 763765 zie je haha daarom heb ik me haar zwart geverft dan ziet dat niemand meer haha

ik heb wel vaker van die opmerkingen hoor hahahaha laat zwijgen van mijn dagelijkste acties in huis xxx
linneke
linneke
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 109
Leeftijd : 39
Woonplaats : kerkrade
Registration date : 25-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  darkrose20 zo 1 jun 2008 - 1:04

lol.. mijn kleur haar is zwart.. maar sommige mensen zeggen soms dat ik ook blond had kunnen zijn met de acties die ik soms heb Crying or Very sad
xx roos
darkrose20
darkrose20
Kletser
Kletser

Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 37
Woonplaats : maastricht
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik was ook een tienermoeder Empty Re: ik was ook een tienermoeder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum